Min påske ferie !

Da er påsken snart over da :// Jaja, får nyte den siste dagen og ikke tenke på at vi skal ha tentamen på Onsdag -.- Tenkt jeg skulle skrive og legge ut bilder fra hva jeg har gjort i påsken siden jeg ikke har blogget så veldig mye om hva jeg har gjort :pp Begynner på Tirsdag, husker ikke hva jeg gjorde før det :pp <3

Tirsdag: Så sov jeg hos oldemor :pp syntes det er litt korslig å besøke henne og ho har skjeldent besøk så ho blir så glad når jeg kommer <3 Vi var på butikken osv og så sløva vi og så på tv og sånnt :))

Onsdag: Så stod jeg opp og spiste frokost og satt på pc'en og så var på på butikken igjen og så på tv og spiste middag osv, ekke så mye og gjøre i den lille leiligheten som ho har nede i byen <3

Torsdag: Så spiste jeg og vasket hele leiligheten til oldemor, eller ikke hele da men, nesten sier vi :pp så gikk vi ned i banken fordi henne skulle ta ut penger til meg siden jeg hadde vaket men så slo ho den koden feil 3 ganger så ho fikk ikke tatt ut penger men jeg får pengene etter påske da, jeg fikk 5, 20 kroninger så det ble 100 kroner så får jeg de 100 siste etter påske <3 På vei hjem dro vi innom mormor og da tok jeg noen bilder med Basse<3 Når jeg kom hjem så satt jeg litt på pc'en før jeg dro ned til celine som farget håret så kom faren hennes og henta oss og vi dro hjem til han så kasta vi viskelær utover gulvet ? og dro til meg henta ting og dro til ho og så sov jeg der og dere skulle bare vist alt celine gjorde på meg den natta -.- omg, plagsomt !

Elsker deg!

Deilig!

Fredag: Vi stod opp og gikk ned i havna og solte oss og tok bilder, og etter en stund så kom Maren
 Og vi forsatte og ta bilder og kose oss, vi hadde med brus, potetgull og sjokolade <3 Så begynnte jeg og Celine og ha vann krig og det endte med at vi bare bade med klærne på :pp så gikk vi og henta badetøy og Martine kom <3 så dro vi til Celine og spiste Pizza <3 Og gikk ned og bada igjen i bikini og da bada Maren også <3 Og mens vi bada så kom Thea og Jamie, men det var bare meg, Celine og Maren som bada, brr det var litt kalt <3 Så sov jeg, Thea, Martine og Jamie ute på trampolina til Martine, det var ikke kalt i det hele tatt vi skypa litt med Jørgen og Stian og prata osv...

MINE <3

Elsker dere <3

Lørsdag: Mamma henta meg tidlig hos Martine så dro jeg hjem og spiste middag og klokka halv 7 gikk jeg og la
meg og da sov jeg..

Søndag: våknet klokka 11 etter 16 timers søvn, spiste frokost dro til mormor og husker ikke hva jeg gjorde :pp så dro jeg hjem og pakket så dro jeg til Celine fordi vi har avtalt at jeg, ho og maren skal sove i telt<3 Så satt vi opp teltet  osv så spillte vi kort og kort skalle og la oss til og sove halv 2. så våkna vi halv 6 og gikk inn og sov til halv 10.. så henta mamma meg og vi dro i butikken osv så spiste vi middag og dro på krapfoss til mormor og i natt skal vi sove her.